Voor ons kantoor zijn wij op zoek naar een
Wij zoeken een kantoormanager die:
De kantoormanager beschikt over HBO/WO werk- en denkniveau, een bedrijfskundige opleiding en brede leidinggevende ervaring. Je hebt kennis van HR, ICT, financiën en ruime ervaring met bedrijfsvoering en procesmanagement.
De kantoormanager geeft op enthousiaste en gedreven wijze leiding aan de ondersteunende (staf)afdelingen, verzorgt de werving en selectie van personeel, voert functionerings- en beoordelingsgesprekken, beheert personeelsdossiers en onderhoudt het contact met externe partners, zoals de arbodienst, verzekeraars e.d. De kantoormanager neemt deel aan bestuursvergaderingen, is lid van het managementteam en voert het door het bestuur geformuleerde beleid uit.
De kantoormanager is:
Benthem Gratama is een middelgroot kantoor in Zwolle met 28 advocaten en juristen en 15 medewerkers die zich bezighouden met stafwerkzaamheden en ondersteuning. Zowel extern als intern richten wij ons voornamelijk op de sectoren Onderneming & Organisatie, Bouw & Vastgoed, Agrarisch & Grondzaken en Personen- en Familierecht.
Wij zijn een no-nonsense kantoor met een informele en open werksfeer. Wij opereren proactief, pragmatisch, snel en oplossingsgericht. Betrokkenheid bij de klant en kantoor vinden wij van groot belang. Samenwerking is voor ons vanzelfsprekend en we zetten onze mensen in op de onderdelen waar zij goed in zijn. Kijk voor meer informatie op www.benthemgratama.nl.
Neem voor meer informatie contact op met Dick Boeve via tel. 038-4280077. Je kunt ook direct solliciteren door je CV en motivatie vóór 15 november 2018 te mailen naar dboeve@benthemgratama.nl. Een assessment kan onderdeel uitmaken van de procedure.